2011. augusztus 28.

Cukkinikarikák müzlis bundában

Az úgy volt, hogy elfogyott cukkinipanírozás közben a zsemlemorzsa nem akartam snassz köretet csinálni a chillis-hagymás szilvaszószos húskockák mellé.


Cukkinik belisztezve, 3/4 része bepanírozva, a pulykahusik sülnek, a szilvaszószos hús kész, a crouton a leveshez pirul, családtagok 11:50 perckor pánikszerűen tobzodnak a szúnyogháló mögött (jobb kicsukni ilyenkor őket, amikor 4félét csinálok 30 perc helyett 10 perc alatt). Jó, most nem megy senki panírmorzsáért, jobb is így, gyümölcsös müzli lesz a morzsa helyett....

Jelentem, jó lett! A csípős-édeskés szilvaszószhoz is jó volt, és a müzlifujjogó-cukkinitagadó Embernek is bejött. Bort nem sikerült inni hozzá, pedig egy Fortissimo nagyon adta volna magát, mivel konkrétan ordítani tudtam volna: egy cooper-tesztet lefutottam ebéd közben (mert közben fejeztem be a főzést), de akkor is: jó volt. Máskor is csinálok ilyet, akkor is, ha a rántott cuccokkal az a gáz, hogy frissen jók, és pont...

Elkészítés:

1. a cukkiniket zsengeségi fokozattól függően meghámozzuk vagy sem, majd felkarikázzuk.

2. lisztbe forgatjuk őket, a felvert tojásokhoz morzsolunk egy harmad húsleveskockát.

3. zsemlemorzsa helyett/maradék morzsához keverünk gyümölcsös müzlit, és a tojásba forgatott cukkiniket belehempergetjük, rányomkodva a masszívabb müzli-összetevőket.

4. forró olajban aranysárgára sütjük őket.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése