2011. augusztus 7.

Blogindító beköszöntés

Sosem hittem volna, hogy ez lesz ebből - nem mondom, hogy nem reméltem, vagy nem szerettem volna, csak nem HITTEM, hogy számos anyukás teendőim mellett éppen egy főzőcskézős blog írása lesz az, ami megadja a napi pluszt :) - feladatban, fotózásban, gondolkodásban, és persze feltöltődésben.

A facebook-on majd' 7 hónapja terhelem a hálózatot, és az igazat megvallva a bevált receptjeimet (mint ahogy másokét is) inkább a netről szerzem be. Viszont a sajátjaim nem voltak rendszerezve, így hirtelen azt vettem észre, hogy nem találom, amit keresek. Ez van, kinőttem a facebook-ot :).

A blogspot-os történet létrejöttében nagy segítségemre volt a facebook oldalamat like-olók biztatása, néha noszogatása :). Utólagos engedelmükkel kettejüket kiemelném a sorból, és külön megköszönném nekik, hogy tapasztalt bloggerekként olvasták és kommentezték az ottani postjaimat - ők lennének Mummy és az Ínyenc Blogger.


Köszönet illeti a kislányaimat és a páromat is, akik türelmesen várják főzés közben és ebéd előtt, amíg Anya fotóz, és a programozástól elszokott Asszonyt visszaterelték a html-ek irányába :).

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése