2012. szeptember 9.

Filléres rendrakás - mumusirtás a spájzban

Spájz előttem...
A spájz olyan mumus hely. Nem szoktuk 3-4 évente átfesteni, és annyira kipakolni sem szeretjük. Én ráadásul megalomán spájzoló vagyok, így nekünk az üres-polcos állapot - szerencsére - fényévekre van az év minden hónapjában.

Ejj, ha ebből mind pálinka készült volna :)
Most vezeklésképpen (ovizni kezdtünk a kislányokkal - mintha a fogamat húznák) rendet raktam ott is. Valahogy rávettem magam, hogy ötleteljek, ugyanis eddig a "ó, legalább 100 matrica kellene az üvegekre, és 7,5 m polcdíszítő papírcsík" számításaimat drága pazarlásnak tartottam.

Aztán valahogy elindult a dolog, megszámoltam a befőtteket, 214 üveg volt. 1 óra alatt begépeltem, szerkesztettem és kinyomtattam a cimkéket, és 3 nap szieszta-alvásideje alatt papírragasztóval felcímkéztem az átmosott-törölgett üvegeket, és a letakarított polcokat félbevágott mignon-tortacsipkével díszítettem fel.

... spájz utánam

Most büszke vagyok a spájzra. És: csodálatos kincsekre bukkantam pakolás közben: tavalyi-tavalyelőtti fügedzsem, birsalmasajt, bodzás citromdzsem, meggylekvár, és sorolhatnám. Hiába, a 2 sorban pakolt üvegkupac sokmindent ápolt és eltakart.




Kincsek



Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése