2012. szeptember 9.

Arzenál 2012

Kicsit bővültem. Vagyishogy nem én, hanem az eszköztáram, és lett egy kinti konyhapultom is. Ez azért jó, mert vannak ételek, amiket jobban szeretek kinn elkészíteni, csak mert főzés közben "nemszertemillatuk" van. Igazából ezért bővült az eszköztár.

Kiscsajok asztala - közös munka :)
Mediterrán teraszpultom.
Az egész a fagyigéppel indult, meg a kislányok raklapasztalkájával. Ha nekik lehet kinti raklapasztaluk, nekem is lehet. A fagyigép fagyasztótálja meg sajnos sérült lehetett a belső falon, mert kezdetektől szivárogni láttam, aztán egyre könnyebb lett, és egyre kevésbé sikerült fagyit készíteni vele. Őszintén szólva, mivel grando-n találtam rá anno, amikor a hiperszupermarketekben még nem volt (szezonálisan) kapható fagyigép, és postán érkezett, féltem, hogyan is fogom a garanciát érvényesíteni. Azt hiszem, életem nagy pozitív csalódása volt ez a netes kapcsolódás - pár email, és pár hét alatt megkaptam az új fagyigépet, és UTÁNA küldtem vissza a régit. Közben kiderült, hogy a Super Bazár csapata a grando-n további nagyszerű termékekkel rendelkezik, így kiköltöztettem egy főzőlapot tőlük (paradicsombefőzéshez jajj de jó is ez!) a Tefal Versalio mellé (amiben amúgy a birsalmasajttól a rozmaringos kakaspörköltig minden készült már, pedig ez egy fritőz úgyamúgy). A másik nagyon szuper cuccuk egy elektromos grillező. Sajnos nem vagyunk nagy spílerek a faszenes grillezésben: büdös, elalszik, legyezni kell, most pont jó, nem, mégsem, minden kormos és nyers lett. Szóval hamarabb kellett volna ez a cucc nekünk, 8 szelet csirkemell simán rámegy, 1 perc alatt bemelegszik, és 10 perc alatt készen van. Ráadásul senki nem lesz füstszagú, és nem szenved égési sérüléseket.

Letupperezett cukkinik
Lett egy nem-elektomos kütyüm is, ami ismét percek százait spórolja meg nekem, és az ujjaim bőrfelülete is hálás a létezéséért: a tupperes juilenne hámozó. Imádom a ratatuille-t, és az egyetlen, ami visszatartott eddig, az a zöldségek vékony csíkokra, vagyis juilette-re darabolása volt. Ettől persze megcsináltam korábban is, de most már hobbiból is csíkozok, pl. cukkinisalátához cukkini-hegyeket darabolok fel, akár 12 főre :).



(lett egy mákdarálóm is, mert sk. mustárt szeretnék csinálni, csak félek, hogy olyan wasabi lesz belőle, amit csak Jean Reno tud megenni. Ő meg ritkán jár nálunk. Sajnos :)).

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése