2011. november 12.

Libaságos szülinapi hajrá

Törpe-torta 
Összességében lecsillapodtam. Végső soron van egy hupikék törpillás torta holnapra, a húsleves össze van készítve, 1 kg száraztésztát legyártottam, a combok és a mellek befűszerezve várják holnapi ropogós sorsukat... A hagymalekvár üvegben, a lilakáposzta lereszelve. Holnapra maradnak a frissek frissensütései, illetve a pogácsa. A libatepertős, el ne felejtsem... Meg egy valamilyen köret, vagy kettő készítése, de hajat sem ártana mosnom, nehogy "zombi" legyen anyuka a szülinapos tortás fotókon, ugye, T? :)))


Pedig, pénteken úrrá lett rajtam a pánik, a Zember bejelentette, hogy hétvégén munka, ami praktikusan azt jelentette, hogy hiába szerveztem vasárnapra a bulit, egy szépreményű, gyereklightos szombati készülődés reményében, helloszia...

Hozzátartozik a történethez, hogy a tortadíszeket első ízben próbáltam meg csokiból készíteni, gyurmázni, T. segített, hatalmas jó leírást adott, nem is mondom el senkinek, hogy lehet egy született Gombóc Artúrnak (=nekem) ennél klasszabb és testhezállóbb gyurmát a kezébe adni :D. De minden újtól nagyon félek, hiába érzem és tudom, hogy az nekem jó lesz, döcögve ugrok neki (ez a képi megfogalmazás nem éppen a legszerencsésebb) - most is ez történt... Nagyobbik Manó persze nem aludt ebéd után, így végignézte, ahogy anyukája a fehércsokis masszából kipréseli a vajat, és csupa trancsír minden, de amikor este végre elájultak, rákerült a műmarcipánborítás az epres-puncsos-tejszínes tortára, nekiugrottam új gyurmámnak, mint bolond tehén a fiának. Amint a szivárvány színei megvoltak, valahogy nem érdekelt, mennyi az idő, mikor leszek kész, és amikor a hót nyomi kis figurák felkerültek a Picúr tortájára, akkora energia szabadult fel, hogy összepakoltam minden fent leírt dolgot, és közben egyfeszt írni is akartam. 
Hagymalekvár... lilamánia 1.0...

Most itt ülök, minden kész, a konyha jégverem a hagymalekvár-illat kiszellőztetése miatt, rágcsálom a lilakáposzta torzsáját, mert persze éhes vagyok, de most szussz van... Holnapra kell is :D

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése